HISTÓRIA
História rodiny a firmy Peugeot je priamo spojená s jediným regiónom: je to východné Francúzsko, Montbeliard. Peugeot je industriálne dobrodružstvo. Je to príbeh rodiny, ktorá bola schopná adaptovať sa zmenám každého veku.
Od prvých trojkoliek až po posledné modely firma so značkou Leva rapídne napredovala a stala sa jedným z vedúcich výrobcov Francúzska ešte pred vstúpením na medzinárodný trh.
Od prvých trojkoliek až po posledné modely firma so značkou Leva rapídne napredovala a stala sa jedným z vedúcich výrobcov Francúzska ešte pred vstúpením na medzinárodný trh.
VÝROBKY
V roku 1900 bola automobilová výroba na hodnote 500 jednotiek, a 20 000 bicyklov. V roku 1900 ,,sa narodilo,, prvé, veľmi jednoduché auto. V roku 1913 sa vyrobilo nové auto, s oveľa modernejším dizajnom. Toho času, Peugeot produkoval polovicu všetkých francúzskych áut.
Roku 1923, produkcia značky Peugeot bola cez 10 000 kusov. Rok 1929 sa vyznačuje narodením 201-ky, prvým autom na svete s nezávislým zavesením predných kolies a zároveň prvým Peugeot-om s trojciferným menom. Nasledovali modely ako 203, 403 a 404 s obrovským úspechom. 1961 bol dodaný prvý francúzsky motor s priamym vstrekovaním. 1968: Peugeot vystavil model 504 na autosalóne v Paríži, ktorý sa stal autom roka 1969, a roku 1975-604-ka sa stala prvým autom v Európe s turbodieselovým motorom. Len v roku 2002 sa predalo cez 1 950 000 vozidiel vo viac ako 140 krajinách sveta.
Roku 1923, produkcia značky Peugeot bola cez 10 000 kusov. Rok 1929 sa vyznačuje narodením 201-ky, prvým autom na svete s nezávislým zavesením predných kolies a zároveň prvým Peugeot-om s trojciferným menom. Nasledovali modely ako 203, 403 a 404 s obrovským úspechom. 1961 bol dodaný prvý francúzsky motor s priamym vstrekovaním. 1968: Peugeot vystavil model 504 na autosalóne v Paríži, ktorý sa stal autom roka 1969, a roku 1975-604-ka sa stala prvým autom v Európe s turbodieselovým motorom. Len v roku 2002 sa predalo cez 1 950 000 vozidiel vo viac ako 140 krajinách sveta.
PRÍBEH SPOLOČNOSTI
História značky Peugeot predišla príchodu automobilu. Založená na východe Francúzska v 15. stor.., rodina Peugeot vlastnila veľké územia pôdy, na ktorých stavala veterné mlyny. V roku 1810 bratia jean-pierre a jean-frederic Peugeot premenili mlyn na zlieváreň ocele . Toto bol začiatok pre priemyselné povolanie rodiny Peugeot. V roku 1858 sa značka Leva stala oficiálne registrovanou, aktivity sa stali viac spriemyselňovanými a diverzifikovanými. Vďaka tvrdej práci, húževnatosti a inovatívnym spracovaniam, si Peugeot vytvoril povesť kvality a zdatnosti svojich produktov. V roku 1896 bola založená nová spoločnosť - Société des Automobiles Peugeot-, ktorá sa venovala výlučne automobilovému priemyslu. Roku 1910, sa dve firmy spojili pod jedno meno- Société des Automobiles Anonyme des Automobile set Cycles Peugeot- Rodina následne atakovala rozbiehajúci sa automobilový trh.
HISTÓRIA LEVA
Logo je uznávané (rozoznateľné) označenie tejto značky. Cez rodokmeň loga značky Peugeot sa môžeme dozvedieť o histórii výroby.
Prvý lev bol navrhnutý pre označenie oceľových produktov. Symbolizoval trojicu predností produktov Peugeot- pevnosť zubov, ohybnosť čepele a rýchlosť seku. Logo bolo zaregistrované v roku 1858, a počas dlhej doby bude označovať produkty vyrobené touto značkou.
V týchto dňoch sa nazývaná ,,Modrá Značka,, zmenila v dôsledku ukázania sa v lepšom svetle pre ambície Peugeot...pridala sa čierna farba k modrej aby vytvorila leví tieň. Logo a značka auta sú teraz nerozlučné: jednota vytvára silu.
( Vývoj loga Peugeot )
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára